طراحی وب سایت خبری
نوشته شده توسط : cyrus
 

طراحی سایت خبری

با داشتن یک طراحی سایت خبری حرفه ای افراد شخصی، روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی قادر می باشند که فراتر از حیطه کاری و زمانی خود بگذارند. داشتن یک وب سایت خبری به این معنا می باشد که بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، می توانید خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

یکی از انواع طراحی سایت که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی شود، طراحی وب سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان می باشد. یک سایت خبری کامل باید دارای امکاناتی باشد مانند داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و ...

از دیگر امکاناتی که می توان در یک سایت خبری داشته باشید می توان به مواردی مانند داشتن اتاق های گفتگو، بخش های مختلف نمایش اخبار مانند اخبار پربازدید و ویژه، یادداشت های سردبیر و نوشته های روزانه اشاره کرد.

وب سایت های خبری نیز از راه تبلیغات بنری، لینکی و پاپ آپی به اشتغال زایی مشغول می باشند. از دیگر عواملی که برای صاحبان وب سایت منبع درآمد هستند، می توان به ریپورتاژ ها اشاره کرد.

اصول طراحی سایت های خبری بر اساس نوع فعالیت و موضوع سایت، متفاوت می باشد. اگر وب سایت را بر اساس موضوع خاصی طراحی می کنید، قالب آن نیز باید در ارتباط با آن موضوع، ایجاد و طراحی شود. طراحی سایت خبری که در ارتباط با شهر یا استان خاص می باشد، نیز با توجه به آن منطقه باید انجام شود.

بهتر است که گرافیک سایت تا حد امکان سبک و گیرا باشد. خبر ها و متن ها به شکل واضح نشان داده شود. سرعت نمایش وب سایت و خبر باید بسیار بهینه انجام پذیرد. در نهایت در وب سایت خبری، امکانات باید بطور درست و کار شده در قالبی خاص و منحصر به فرد طراحی شوند.

شرکت میهن وب گستر قادر است با تحلیل وب سایت های خبری موفق و با در نظر گرفتن امکانات کاملی از سایت های موفق در این عرصه در موضوعات مختلف خبری و دادن مشاوره کامل در این زمینه، شما را در طراحی سایت خبری چندین گام جلوتر ببرد.

طراحی سایت خبری مورد استفاده مجلات و خبرگذاریها

دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل مهمترین اصل در طراحی سایت حرفه خبری می باشد. زیرا اگر یک وب سایت خبری بازدید کننده نداشته باشد، طراحی سایت از بین رفته می باشد.

بهینه سازی سایت

یک وب سایت خبری وقتی موفق می شود که به شکل استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت گردد تا قادر باشد در نتایج گوگل در موضوعات مختلف رتبه بالایی را به دست آورد و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

یکی از تخصص های اصلی شرکت میهن وب گستر طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگل می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.

ویژگی سایت خبری

از مهمترین ویژگی یک وب سایت خبری می توان به انتشار اخبار روز و خبرهای روزانه و یا هفتگی اشاره کرد. اخبار و اطلاعات در یک سایت خبری باید به گونه ای در اختیار کاربران قرار داده شوند تا آنها را مشتاق به خواندن ادامه خبر کنند. برای جذب بیشتر مخاطب می توانیم با ایجاد بخشی از خلاصه خبر در قسمت پایین تیتر خبری، توضیح مختصری از آن خبر را به کاربران ارائه دهیم.

همچنین باید اخبار منتشر شده ما دارای تاریخ و زمان انتشار باشد. درج این ویژگی برای اخبار می تواند زمان به روز رسانی وب سایت خبری ما را به مخاطبان نمایش دهد.

مواردی که در طراحی سایت خبری حتما باید رعایت شود عبارتند از: موارد SEO ، نوع نگارش و رنگ بندی متن ها زیرا در سایت های خبرگزاری مطالعه محتوا به صورت مداوم و طولانی مدت انجام می گیرد. رعایت این موارد در وب سایت های خبری که قصد دارند آمار بازدید خود را بالا ببرند، مهم می باشد.

شما وقتی در طراحی سایت خبری خود موفق می شوید که موارد زیر را رعایت کنید :

توجه به ویژگی مهم درج اخبار، مفید بودن اخبار ارائه شده، صادقانه بودن اخبار و همینطور پرهیز از انتشار اخبار کذب، و رعایت موارد گرافیکی. با رعایت کردن این موارد می توانید کاربران زیادی را به سایت خبری خود جذب نمایید.

 

هدف از داشتن سایت های خبری چیست؟

طراحی سایت خبری برای خبرگزاری ها و روزنامه ها و مجلات هر کشور با این هدف صورت می گیرد که بتوانند برای خود مخاطبان اینترنتی جذب کنند زیرا امروزه اینترنت در بین مردم گسترش فراوانی داشته و برای هر فعالیتی از آن استفاده می شود.

در آمد زایی بیشتر برای وب سایت و تبلیغات مؤثر، سعی در جذب کاربران از اهداف وب سایت های خبری می باشد.

البته انتشار اخبار برای مردم جهان، و در جریان گذاشتن آنها درباره امور جاری کشور و دنیا مهمترین هدف هر خبرنگار و وب سایت خبری می باشد.

با توجه به پر مراجعه بودن اخبار روز دنیا و هدف داشتن بازدید کننده بیشتر برای وب سایت خود افراد اقدام به طراحی سایت خبری برای خود می کنند.

البته نکته مهم این می باشد که با توجه به تعداد زیاد وب سایت های خبری در هر کشور، برای رسیدن به صدر لیست جست و جو کلمات کلیدی مانند خبرگزاری، باید وارد رقابتی طولانی شویم؛ البته اگر راه را به طور صحیح شروع نماییم و اصول و قواعد اولیه را از ابتدا رعایت کنیم، مسلما در گام نخست می توانیم بسیاری از رقبا را از میان برداشته و جلو برویم.

با توجه به سابقه درخشان در طراحی سایت در زمینه های مختلف و نتیجه بدست آمده فوق العاده عالی در زمینه بهینه سازی وب سایت ها برای کلمات کلیدی در موتور های جست و جو، شرکت طراحی سایت میهن وب گستر می تواند در شروع این گام نخست، قدمی بزرگ برای شما بردارد.

لطفا نتایج بدست آمده شرکت میهن وب گستر را در بخش بهینه سازی وب سایت و طراحی سایت های موفق ما را مشاهده نمایید و دلیل گفته های ما را تصدیق نمایید.

دلایل موفقیت سایت های خبری

در طراحی یک سایت خبری دلایل زیادی برای موفقیت وجود دارد، اما مهمترین این دلایل موارد زیر می باشند:

  • انتشار اخبار صادقانه
  • رعایت زیبایی و تمیزی قالب
  • متناسب بودن نوع نگارش و رنگ فونت ها
  • پرهیز از انتشار اخبار کذب
  • طراحی حرفه ای سایت
  • بهینه سازی سایت در کلمات کلیدی
  • بروز رسانی مستمر

با رعایت تمام موارد بالا می توانیم به موفق ترین وب سایت خبری در کشور و حتی با درج اخبار به زبان لاتین، در دنیا تبدیل شویم.

با استفاده از شرکت های معتبر طراحی سایت می توانیم به تمام موارد بالا دست پیدا نماییم. البته دلیل اعتبار و موفقیت این شرکت ها را باید در نتایج بدست آمده توسط آنها، جست و جو و مطالعه کنیم.

شرکت طراحی سایت میهن وب گستر با هدف رضایت مندی مشتری و پیشرفت مشتریان خود، در زمینه کاری مربوط، اقدام به تاسیس شرکت طراحی سایت نموده است و مطمئن باشید این گفته ما یک شعار تبلیغاتی نبوده و نخواهد بود.

هزینه های طراحی سایت خبری:

هزینه طراحی سایت خبری و پیاده سازی آن بستگی به امکانات مورد نظر شما برای وب سایت خود دارد. تعرفه طراحی سایت شرکتی شرکت میهن وب گستر، با توجه به زمان و ارزش کاری سنجیده شده و بصورت منصفانه ای ارائه می گردد.

برای اطلاع از هزینه و قیمت طراحی با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار نمایید :

خط اختصاصی تهران : 77476631-021

آدرس ایمیل: info@mihandesigner.ir





:: برچسب‌ها: سایت خبری,وب سایت خبری,طراحی سایت خبری ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: